اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان ۵۰۰ شهید کوار در شب شهادت حضرت زهرا (س)

🏴 السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان ۵۰۰ شهید کوار در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ابومهندس المهدی و سردار استوار محمودآبادی با حضور مسولان کشوری، لشکری و استانی در مصلی ۱۴ معصوم (ع) برگزار گردید. در این مراسم دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس […]

🏴 السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ

اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان ۵۰۰ شهید کوار در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ابومهندس المهدی و سردار استوار محمودآبادی با حضور مسولان کشوری، لشکری و استانی در مصلی ۱۴ معصوم (ع) برگزار گردید.

در این مراسم دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به بیان خاطرات درباره ی دوران دفاع مقدس و شهید سردار استوار محمودآبادی و بیان مسائل روز پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مشارکت بی نظیر مردم در هفدهمین اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان کوار بیان کرد: این حضور حداکثری نشان می دهد که مردم ما دلداده فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

ایشان مهمترین سرمایه ملی کشور را علاوه بر منابع انرژی و معاون آن، نیروهای جوان و خلاق در حوزه فناوری، Ict وحوزه هوش مصنوعی در دنیا دانست و اذعان نمود که بدون اغراق، جوانان ما دقیقه به دقیقه در حال پیشروی در این حوزه هستند. وی افزود: با وجود ظرفیت بالای نخبگان متاسفانه عملاً فرصتی برای ظهور و بروز استعداد آنان در کشور فراهم نمی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است، گفت: مسئولان باید به حرف مردم گوش داده و همچنین در قبال آنان پاسخگو باشند. ایشان تاکید نمودند که باید بدانیم انقلابی و حزب الهی بودن در گروی گره گشایی از کار و مشکلات مردم است.

ایشان لازمه برگشتن آرامش به بازار اقتصادی کشور را در گروی مشارکت مردم و بخش خصوصی دانست و ابراز کرد: اگر اجازه رقابت بین سرمایه گذاران بخش خصوصی را بدهیم قطعاً مشکلات کشور در این حوزه حل و فصل خواهد شد.

همچنین دکتر قالیباف برحمایت همه جانبه برای شکوفایی استعداد جوانان و کارآفرینان تاکید کرد و گفت: دولت باید با رفع موانع پیش روی کار آفرینان و سرمایه گذاران از ناامیدی و یاس آنان جلوگیری کند و با مشارکت مردم و بخش خصوصی مشکلات اقتصادی را حل و فصل نماید‌.

قابل ذکر است در انتهای مراسم و پس از اجرای برنامه مداحی و عزاداری، مردم میهمان سفره پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) بودند.