عملیات اجرایی نصب ۳۰۰ فقره انشعاب گاز (علمک) در سطح شهرستان کوار آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای سپیدار رئیس اداره گاز کوار، از شروع عملیات اجرایی نصب ۳۰۰ فقره انشعاب (علمک) گاز در سطح شهر و روستاهای کوار در روزهای اخیر خبر داد. حیدری اعتبار این طرح را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود ، کار اجرایی با سرعت بالایی در حال انجام می […]

به گزارش پایگاه خبری آوای سپیدار رئیس اداره گاز کوار، از شروع عملیات اجرایی نصب ۳۰۰ فقره انشعاب (علمک) گاز در سطح شهر و روستاهای کوار در روزهای اخیر خبر داد.

حیدری اعتبار این طرح را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود ، کار اجرایی با سرعت بالایی در حال انجام می باشد و با اتمام این طرح تمام درخواست های علمک، که طی ماه های گذشته در ناحیه ثبت شده ، انجام و بروز خواهد شد.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد، با حمایت های دکتر رحیمی نماینده محترم مردم شهرستان های کوار ، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم و تلاش های کارکنان اداره گاز کوار بحمدالله بسیاری از شهروندان و صنایع شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند و طی روزهای آتی نیز با پیگیری های نماینده محترم سه پروژه دیگر شامل پروژه توسعه شبکه ،تکمیل پروژه مقاوم سازی شبکه گاز شهر کوار و بهسازی محوطه اداره گاز با اعتباری جمعا بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوار آغاز به کار خواهد شد.

خبرنگار: حسین مقدس