عملکرد پلیس شهرستان کوار در دی ‌ماه سال جاری

فرمانده انتظامی “شهرستان کوار” در تشریح عملکرد پلیس در دی ماه سال جاری، از کشف ۵۹ فقره سرقت و کشف ۲ کیلو و ۳۸۵ گرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. سرهنگ سیدرحمان هاشمی در گفت‌و گو با خبرنگار آوای سپیدار، اظهار داشت: پلیس شهرستان کوار با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی […]

فرمانده انتظامی “شهرستان کوار” در تشریح عملکرد پلیس در دی ماه سال جاری، از کشف ۵۹ فقره سرقت و کشف ۲ کیلو و ۳۸۵ گرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی در گفت‌و گو با خبرنگار آوای سپیدار، اظهار داشت: پلیس شهرستان کوار با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

ایشان ادامه داد: ماموران پلیس در دی ماه سال جاری ۲۵ سارق را دستگیر و ۵۹ فقره سرقت اعم از کابل و سیم برق، اماکن خصوصی، داخل خودرو و قطعات آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی “کوار” کشف ۱۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق و دستگیری ۶ نفر در این خصوص را از دیگر نتایج این طرح‌ها عنوان کرد.

سرهنگ “هاشمی” با بیان اینکه در این طرح‌ها ۱۰۶ دستگاه وسایط نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان عزیز می‌باشد.