آلبا: سوارس بهترین شماره ۹ جهان است

آلبا: سوارس بهترین شماره ۹ جهان است جوردی آلبا مدافع بارسلونا به ستایش از لوئیس سوارس پرداخت و او را بهترین شماره ۹ جهان دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا در خانه لگانس به میدان رفت و توانست به سه گل به پیروزی برسد. بهترین […]

آلبا: سوارس بهترین شماره ۹ جهان است

جوردی آلبا مدافع بارسلونا به ستایش از لوئیس سوارس پرداخت و او را بهترین شماره ۹ جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا در خانه لگانس به میدان رفت و توانست به سه گل به پیروزی برسد.
بهترین بازیکن آبی اناری ها در این دیدار سوارس بود که توانست دو گل به ثمر رساند.
آلبا مدافع بارسلونا بعد از این بازی به ستایش از سوارس پرداخت و گفت: از نظر من او بهترین شماره ۹ جهان است. سوارس چند بازی بود که موفق به گلزنی نشده بود اما در این بازی پایش به گلزنی بازهم باز شد و نشان داد که این کار را به خوبی بلد است.
او ادامه داد: سوارس گذشته از گلزنی نقش بسزایی در بازی ما دارد. خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم. او در این دیدار به ما کمک کرد تا سه امتیاز حساس را به دست آوریم.
آلبا درباره دیدار حساس برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان گفت: دیدار سختی پیش رو داریم. آنها سال قبل در تورینو ما را شکست دادند اما در فصل جاری همه چیز تغییر کرده است و آماده این دیدار حساس هستیم.